Zwrot / Reklamacja

Zwrot / reklamacja towaru

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) Kupujący ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie Produktu. Powyższe dotyczy wyłącznie Umowy zawartej z konsumentem, czyli osobą fizyczną, która dokonała zakupu niezwiązanego bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Zwracany przez Kupującego produkt powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Koszt zwrotu produktów ponosi klient. W miarę możliwości Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie oraz musi być zwrócony nieuszkodzony, kompletny, bez śladów użytkowania lub zużycia, a także z dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży na adres:

FROGMAN s.r.o.

Girone s.r.o. /  331
ul. Bielska 63A
Cieszyn 43-400
Polska

(Magazyn pośredni z którego towar jest przesyłany do centrali przez co proces zwrotu może być wydłużony około 3 – 5 dni).

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Kupujący powinen wypełnić formularz zwrotu/reklamacji, który odsyła się razem z towarem. Aby zachować termin odstąpienia od Umowy należy odesłać towar przed upływem 14 dni od momentu jego otrzymania.