FAQ

NIE WAHAJCIE SIĘ PYTAĆ

NIE WAHAJCIE SIĘ PYTAĆ

Drodzy Klienci,

na niniejszej stronie znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wystarczy wybrać konkretny obszar interesującego zagadnienia w nawigacji.
Dowiecie się tam, jak dokonać procesu zakupu, znaleźć właściwą tabelę rozmiarów, w jaki sposób skorzystać z naszego programu lojalnościowego, opcje dostawy, jak zrealizować kartę podarunkową lub co zrobić, jeśli jesteście zainteresowani odzieżą rowerową na zamówienie. Znajduje się tu również przewodnik dotyczący wymiany i zwrotu towaru.

  • Najłatwiejszym i najszybszym sposobem jest przejście do trybu online za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz problem techniczny, skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego punktu obsługi klienta, dostępnego od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00.

  • Nasz e-kalkulator jest dostępny przy każdym produkcie. Wystarczy wpisać wymagane informacje. W razie potrzeby możesz łatwo skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, chętnie Ci pomożemy.

  • Koszulki i spodenki z naszej kolekcji Hobby są najpopularniejszymi produktami wśród naszych klientów i polecamy je rowerzystom, którzy jeżdżą mniej niż 4000 km rocznie. Spodenki Hobby mają zintegrowaną wkładkę piankowo - żelową a koszulki, podobnie jak spodnie na szelkach, są wykonane z połączenia poliestru i elastanu.
    Koszulki i spodnie na szelkach z naszej linii PRO są produkowane przez producentów specjalizujących się w produkcji odzieży sportowej najwyższej jakości, przy użyciu najnowszych technologii i najlepszych materiałów. Polecamy te ubrania dla rowerzystów, którzy jeżdżą 4000 km rocznie lub więcej.

  • Jeśli są Państwo zainteresowani kupnem odzieży rowerowej, która nie jest u nas dostępna, prosimy o kontakt drogą e-mailową, pisząc na info@odziezdlakolarzy.pl. Sprawdzimy u naszych dostawców co możemy dla Państwa w tej kwestii zrobić.

  • Przy płatności za pobraniem za towar dostępny w magazynie, czas dostawy wynosi 3 dni robocze. Przy płatności przelewem - decydujący jest moment zaksięgowania płatności na naszym koncie, przez co proces dostawy może wydlużyć się o 1 lub 2 dni robocze. Termin dostawy odzieży profesjonalnej, niedostępnej w magazynie wynosi od 5 do 8 dni roboczych i należy go ustalać indywidualnie.

  • Wszelkie zmiany w zamówieniu, takie jak edycja adresu dostawy lub ilości czy rodzaju produktów, sposobu płatności lub anulowanie zamówienia, mogą zostać skorygowane przez nasz punk obsługi klienta tak szybko, jak to możliwe. Niestety, po wysłaniu towaru zmiany nie mamy możliwości na dokonanie jakichkolwiek zmian, w tym sposobu płatności.