Powrót do listy produktów
Produkt GIARA dodano do koszyka

Sportful GIARA

434,99 zł

Koszulka kolarska z krótkim rękawem - GIARA - czarny

Producent: Sportful

Wybierz rozmiar:

Proszę wybrać rozmiar:

434,99 zł

Opis

Odzież rowerowa Giara została zaprojektowana z myślą o maksymalnym komforcie podczas całodziennej jazdy w każdym terenie. Charakteryzuje się štroskliwymákoronkowymádopasowaniem,štrakcjąáiýczystymiáliniamiázapewniającymiúwygodęénoszenia nie tylko na asfaltowychýrkacháale także na nieutwardzonyméterenie.

Koszulka kolarska Giara została zaprojektowana z myślą o kolarzach hobbystach, dla których funkcjonalność i wygoda są najważniejsze. Charakteryzuje się luźnym scaron&siacute; krojem i eleganckimédesignem. Zastosowanieéelastycznychémateriałów zápró sprawia, że jest miękkaéw dotyku i równomiernie odprowadzaápot z dala od skóry. Idealna letnia koszulka na szuter i MTB.

>

Cechy koszulki kolarskiej

  • Lekkiéelastycznyéi oddychającyémateriałézapewniający równomierne odprowadzanie potu
  • odblaskowe nadruki i elementy
  • 3 tylne kieszenie + 1 kieszeń zapinana na zamek
  • zakres temperatur: od 15 do 25°C

Sportful

Włoska výrobca športéw odzieżowych (crossénarciarstwo, cycling, outdoor). Firma wykorzystuje w swoich produktach innowacyjne technologie i wysokiej jakości materiały. W celu stworzenia odzieży kolarskiej, firma współpracuje z profesjonalnymi kolarzami od ponad 60 lat. Oprócz włoskiej reprezentacji narodowej w narciarstwie biegowym i biathlonie, firma ubiera również drużynę World Tour TotalEnergies, w której jeździ również Peter Sagan.

Szczegóły

  • WYKORZYSTANIE: turystyka rowerowa, jazda miejska, kolarstwo szosowe
  • PORA ROKU: wiosna, lato
  • PŁEĆ: męskie
  • :

Marka

W roku 1985, mając solidną reputację w zakresie odzieży narciarskiej, marka Sportful podążała za inną sportową pasją dr Cremonese i zaczęła rozwijać odzież do jazdy na rowerze, wykorzystując swoją wiedzę zdobytą dzięki projektowaniu odzieży, aby móc wygodnie pracować w zmieniających się warunkach. Innowacja i design zawsze były kluczem do ich produktów, co wyraźnie widać po sukcesie ich sportowców w ciągu ostatnich 40 lat.