Powrót do listy produktów
Produkt HOT PACK 6 dodano do koszyka

Sportful HOT PACK 6

347,99 zł

Kamizelka kolarska - HOT PACK 6 - pomarańczowy

Producent: Sportful

Wybierz rozmiar:

Proszę wybrać rozmiar:

347,99 zł

Opis

Kamizelka rowerowa Hot Pack 6 jest idealna do jazdy na rowerze w zimną pogodę . Chroni przed wiatrem, słabymým i deszczem łatwo pakuje się do małego, praktycznego opakowania i waży zaledwie 67 gramów . Dzięki anatomicznemu krojowi i użyciu materiału doskonale dopasowuje się do twarzy, co wspiera konia podczas zjazdów i pomaga jeździć przez wiatr . Dla zapewnienia doskonałej ochrony podczas niepogody, kamizelka jest wyposażona w elastyczny dół, podwijany kołnierz i przedłużony tył. Niezwykle lekka, cienka kamizelka kolarska do jazdy o każdej porze roku.

Cechy kamizelki
  • lekki, wiatroszczelny i wodoodporny materiał 
  • minimalne szwy z przodu dla doskonałejšššochrony przed deszczem
  • zarówno kołnierz, jak i przedłużony tył zapewniają dodatkową ochronę przed wiatrem
  • cienkiýelastyczny dół w páse
  • tylna kieszeń z pokrowcem na kamizelkę
  • otwór wentylacyjny na plecach
  • elementy odblaskowe
  • zakres temperatur: 10°C i powyżej

Sportful

Włoska odzież výrobca športéw (narciarstwo biegowe, kolarstwo, outdoor). Firma wykorzystuje w swoich produktach innowacyjne technologie i wysokiej jakości materiały. W celu stworzenia odzieży kolarskiej, firma współpracuje z profesjonalnymi kolarzami od ponad 60 lat. Oprócz włoskiej reprezentacji w biegach narciarskich i biathlonie, ubiera również drużynę kolarską Bora-hansgrohe, w której jeździ Peter Sagan.

Bora-hansgrohe

Szczegóły

  • WYKORZYSTANIE: turystyka rowerowa, jazda miejska, kolarstwo szosowe
  • PORA ROKU: zima
  • PŁEĆ: męskie
  • :

Marka

W roku 1985, mając solidną reputację w zakresie odzieży narciarskiej, marka Sportful podążała za inną sportową pasją dr Cremonese i zaczęła rozwijać odzież do jazdy na rowerze, wykorzystując swoją wiedzę zdobytą dzięki projektowaniu odzieży, aby móc wygodnie pracować w zmieniających się warunkach. Innowacja i design zawsze były kluczem do ich produktów, co wyraźnie widać po sukcesie ich sportowców w ciągu ostatnich 40 lat.