Powrót do listy produktów
Produkt GUYANA PR-E dodano do koszyka

Alé GUYANA PR-E

35% 448,99 zł 291,99 zł

Koszulka kolarska z krótkim rękawem - GUYANA PR-E - różowy

Producent: Alé

448,99 zł

291,99 zł

Opinie 5/5

Anonimowy

Krásne tričko, sýte farby, treba si kúpiť o číslo väčšie, odporúčam!

Anonimowy Poleca ten produkt:

Dres je krásny, farby žiarivé a materiál skvelý. Sedí perfektne, len musí byť o číslo väčší presne podľa odporúčania.

Anonimowy Poleca ten produkt:

Naživo rovnako krásny, ako na fotke, pekne sedí, u mňa ľahko voľný v páse, ale má taký strih, rukávy parádne, nikde neťahá, mám klasickú veľkosť SM dresy od Alé volím M a sedí, mám rada na telo. Aj pri jazde v horúčave super komfort, na dotyk je tento materiál trochu nezvyk, ale pri jazde si na to človek ani nespomenie.

Anonimowy Poleca ten produkt:

Krásny dres. Spokojnosť, super materiá- kvalita. Veľkosť u značky ale volím o 2 čísla väčšie, a sedí potom skvele (m vel. L ale od Alé volím 2xl). Produkt ako takýohu odporučiť.

MARIE Poleca ten produkt:

Dres je nádherný, farba zodpovedá obrázku a doprava ako je napísaná. Odporúčam

Opis

    .
  • Koszulka GUYANA z kolekcji wyścigowej PR-E składa się z 90% ekologicznych tkanin i materiałów, które podlegają recyklingowi i mają minimalny wpływ na środowisko.
  • .
  • Główną tkaniną jest Microforato Light Green, która poprawia wentylację i szybko schnie.
  • .
  • Tył jest lekki, oddychający i trwały dzięki tkaninie Micro Back Green.
  • Bezszwowe rękawy, wykonane z materiału 120 Green, zapewniają maksymalną swobodę ruchów i lepszą aerodynamikę.
  • Trzy pojemne tylne kieszenie posiadają odblaskową wstawkę, dzięki której nikt nie przegapi Cię na drodze.
  • .
  • Koszulka posiada czwartą EKO kieszeń po prawej stronie, przeznaczoną do przechowywania przedmiotów przeznaczonych do wyrzucenia, zwłaszcza opakowań po produktach spożywczych.
  • Koszulka posiada UPF50+ ochronę przeciwsłoneczną.
  • .

Szczegóły

  • PORA ROKU: wiosna, lato
  • PŁEĆ: kobiece
  • :

Marka

W 2013 roku, Alé zdecydował się wykorzystać swoje 30 - letnie doświadczenie i technologie w szyciu wysokiej jakości ubrań dla profesjonalistów, wprowadzając na rynek własną, pełną pasji, markę odzieży konsumenckiej.