Sportful TOUR 2.0
232,99 zł
Krótkie spodnie kolarskie bez szelek - TOUR 2.0 - czarny
Producent: Sportful
Wybierz rozmiar:
- 6Y Śledzenie dostępności
- 8Y
- 10Y Śledzenie dostępności
- 12Y Śledzenie dostępności
- 14Y Śledzenie dostępności
232,99 zł
Opis
Dziecięce spodenki kolarskie Tour 2.0 sú idealne do codziennej jazdy na rowerze. Dzięki miękkiemu materiałowi i anatomicznemu krojowi spodenki zapewniają optymalny komfort i vý born dopasowanie. Oczywiście nie zabrakło lekkiej i ergonomicznej wkładki.
Cechy spodenek
- anatomicznyýkrój
- elastyczny materiał Elast-X dla wsparcia mięśni
- elastycznyýmateriał z siateczkiýz bezszwowymýwykończeniem u dołu
- Podkładka kolarska Kid Pro
- zakres temperatur: od 15 do 25 stopni C
Wkładka Kid Pro Evo
Dziecięca wersja wkładki kolarskiej Comfort Pro. Mágładkaýwka wykonana z mikrofibryámateriałáw, któ re są navyše byšetrenýw antybakteryjnycháwłaściwychúż. Wypełnienie&wkładki&tworzy&piankę&o&dużej&grubości&dla&maksymalnego&komfortu.
Materiał Elast-X
Niezwykle wygodny materiał Lycra® zachowujący swoje właściwości. Dobrze przylega do ciała, nie uciskając mięśni, dzięki czemu łatwo się w niej pedałuje i poluje. Jest oddychająca i łatwa w konserwacji.
Sportful
Włoska odzież výrobca športéw (narciarstwo biegowe, kolarstwo, outdoor). Firma wykorzystuje w swoich produktach innowacyjne technologie i wysokiej jakości materiały. W celu stworzenia odzieży kolarskiej, firma współpracuje z profesjonalnymi kolarzami od ponad 60 lat. Oprócz włoskiej drużyny narciarstwa biegowego i biathlonu, firma ubiera również zespoły World Tour Bahrain-Merida i Bora-hansgrohe, w których jeździ Peter Sagan.
>Szczegóły
- WYKORZYSTANIE: turystyka rowerowa, jazda miejska, kolarstwo szosowe
- PORA ROKU: lato
- PŁEĆ: dziecięce
- :
Marka
W roku 1985, mając solidną reputację w zakresie odzieży narciarskiej, marka Sportful podążała za inną sportową pasją dr Cremonese i zaczęła rozwijać odzież do jazdy na rowerze, wykorzystując swoją wiedzę zdobytą dzięki projektowaniu odzieży, aby móc wygodnie pracować w zmieniających się warunkach. Innowacja i design zawsze były kluczem do ich produktów, co wyraźnie widać po sukcesie ich sportowców w ciągu ostatnich 40 lat.