Powrót do listy produktów
Produkt VIBES LADY dodano do koszyka

HOLOKOLO VIBES LADY

236,99 zł

Koszulka kolarska z krótkim rękawem - VIBES LADY - biały/czerwony

Producent: HOLOKOLO

Dostawa już 24.07.

Wybierz rozmiar:

236,99 zł

Opinie 5/5

Anonimowy Poleca ten produkt:

Krásny, kvalitný dres

Anonimowy Poleca ten produkt:

Krásny, kvalitný dres

Anonimowy Poleca ten produkt:

pekný, kvalitný dres

Anonimowy Poleca ten produkt:

Ľahký, príjemný materiál, krásne mi sedí a pekná farebná kombinácia. Veľká spokojnosť , Lenka V.

Anni Poleca ten produkt:

Tričko je skvelé!

Joanna Poleca ten produkt:

Veľmi pekné tričko, super materiál. S produktom som spokojný.

Opis

Kolekcja Holokolo spełnia najbardziej wygórowane wymagania, a jednocześnie jest przystępna cenowo. Dzięki dziesiątkom wzorów i szerokiej gamie rozmiarów każdy znajdzie coś dla siebie. Chcemy, aby każdy mógł doświadczyć wspaniałych wrażeń z jazdy, niezależnie od wagi, wieku i płci.
Koszulki zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnym komforcie, z naciskiem na wyjątkową oddychalność, lekkość i elastyczność. Wykonane zostały z bardzo wygodnego materiału i posiadają krój, który pasuje do każdego typu sylwetki.
W serii Elite poszliśmy o krok dalej - najwyższej jakości materiały zastosowane w koszulce oraz szereg udoskonaleń gwarantują maksymalny komfort i jeszcze lepsze wyniki sportowe.

Szczegóły

  • FORMA: zwężona
  • BENEFITY: wydłużony tył, wykończenie silikonowe
  • CECHY: efekt chłodzenia, oddychające, elastyczne
  • ZAPINANIE: suwak po całej długości
  • WYKORZYSTANIE: spinning, MTB, kolarstwo szosowe
  • PORA ROKU: wiosna, lato
  • WZÓR: 3 tylne kieszenie, elementy odblaskowe, boczna kieszonka na suwak
  • DESIGN: kolorowy
  • DŁUGOŚĆ: krótki rękawek
  • MATERIAŁ: DeanSilk
  • PŁEĆ: kobiece
  • :

Marka

Holokolo stara się zapewnić rowerzystom radość z jazdy. Marka łączy 10-letnie doświadczenie na rynku odzieży rowerowej z potrzebami klientów, a wszystko to w oparciu o niepowtarzalne wzornictwo, funkcjonalność i w cenach przystępnych dla wszystkich odbiorców.