Powrót do listy produktów
Produkt AIRFLOW dodano do koszyka

HOLOKOLO AIRFLOW

193,99 zł

Koszulka kolarska bez rękawów - AIRFLOW - czerwony

Producent: HOLOKOLO

Dostawa już 24.07.

Wybierz rozmiar:

193,99 zł

Opinie 5/5

János Ábrahám Poleca ten produkt:

Jeho kvalita je primeraná. Pokiaľ ide o veľkosť, aj keď sa hovorí o jednej väčšej ako séria Holokolo Elite, stačila by rovnaká veľkosť.

JOZEF HUDAK Poleca ten produkt:

MAX.SPOKOJNOSŤ

Anonimowy Poleca ten produkt:

Objednal som si 2XL, ale možno by bolo lepšie XL, lepšie by bolo menšie, možno lepšie sedí na bicykli, neťahá sa toľko na prsiach

Anonimowy Poleca ten produkt:

Veľkosť, materiál, všetko perfektné, čo som očakávala, prišlo rýchlo, som maximálne spokojná!

Patrik Poleca ten produkt:

Splnilo očakávania 👍

Bára Poleca ten produkt:

Super strih aj materiál, za rozumné peniaze.

Teresa Poleca ten produkt:

Skvelé tričko veľkosťou aj kvalitou

Anonimowy Poleca ten produkt:

Skvelá hodnota za peniaze. Tričko príjemné na dotyk, dobre sedí, solídne vypracované.

Anonimowy Poleca ten produkt:

Veľmi dobrý materiál trička. Veľkosť je voľná, takže ak chce niekto veľmi vypasovanú, odporúčam menšiu veľkosť.

Opis

Nowa kolekcja męskich koszulek bez rękawów Holokolo została zaprojektowana z myślą o maksymalnym komforcie, z naciskiem na wyjątkową oddychalność, lekkość i elastyczność.
Nie trzeba dodawać, że materiał premium jest bardzo przyjemny, a krój jest odpowiedni dla każdego typu sylwetki.
Gama ulepszeń gwarantuje maksymalny komfort dla jeszcze lepszych wyników sportowych.

Szczegóły

  • FORMA: zwężona
  • BENEFITY: strefy sieciowe, wydłużony tył, wykończenie silikonowe
  • CECHY: efekt chłodzenia, oddychające, elastyczne
  • ZAPINANIE: suwak po całej długości
  • WYKORZYSTANIE: spinning, MTB, kolarstwo szosowe
  • PORA ROKU: lato
  • WZÓR: 3 tylne kieszenie, elementy odblaskowe, boczna kieszonka na suwak
  • DESIGN: jednokolorowy
  • DŁUGOŚĆ: bez rękawków
  • MATERIAŁ: DeanSilk
  • PŁEĆ: męskie
  • :

Marka

Holokolo stara się zapewnić rowerzystom radość z jazdy. Marka łączy 10-letnie doświadczenie na rynku odzieży rowerowej z potrzebami klientów, a wszystko to w oparciu o niepowtarzalne wzornictwo, funkcjonalność i w cenach przystępnych dla wszystkich odbiorców.