Wymiana / Zwrot / Reklamacja

Wymiana rozmiaru

W przypadku źle dobranego rozmiaru prosimy o wypełnienie formularza wymiany i przesłanie go wraz z towarem do 30 dni od otrzymania przesyłki na nasz adres:

Przesyłkownia.pl ID: 904 81 768 - odziezdlakolarzy.pl, Plac Juliusza Słowackiego 1, 43-400 Cieszyn

(Magazyn pośredni, z którego towar jest przesyłany do centrali, przez co proces zwrotu może być wydłużony około 3 – 5 dni).

Po otrzymaniu formularza od Kupującego prześlemy towar w odpowiednim rozmiarze, o ile będzie dostępny w magazynie. W przypadku, gdy dany towar nie jest dostępny w magazynie, zamówimy go u producenta. Towar musi być zwrócony nowy, nienoszony, z metkami. Kupujący zwykle otrzyma nowy towar w terminie do 14 dni (jeżeli towar jest dostępny od ręki). W przypadku, gdy towar jest niedostępny, czas realizacji wymiany może się przedłużyć nawet o 3-4 tygodnie. W przypadku wymiany klient ponosi koszty przesyłki - 9 PLN.

Zwrot / reklamacja towaru

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) Kupujący ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie Produktu. Powyższe dotyczy wyłącznie Umowy zawartej z konsumentem, czyli osobą fizyczną, która dokonała zakupu niezwiązanego bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Zwracany przez Kupującego Produkt powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. W miarę możliwości Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie oraz musi być zwrócony nieuszkodzony, kompletny, bez śladów użytkowania lub zużycia, a także z dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży na adres:

Przesyłkownia.pl, ID: 904 81 768 - odziezdlakolarzy.pl, Plac Juliusza Słowackiego 1, 43-400 Cieszyn

(Magazyn pośredni z którego towar jest przesyłany do centrali przez co proces zwrotu może być wydłużony około 3 – 5 dni).

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Kupujący powinen wypełnić formularz zwrotu/reklamacji, który odsyła się razem z towarem. Aby zachować termin odstąpienia od Umowy należy odesłać towar przed upływem 14 dni od momentu jego otrzymania.


Ostrzeżenie w przypadku zwrotu towaru w terminie do 14 dni: jeśli łączna wartość zamówienia po zwrocie części zakupionego towaru będzie mniejsza niż 380 zł (co stanowi minimalną wartość zamówienia w przypadku, gdy sklep gwarantuje bezpłatną dostawę), zostaną Kupującemu dodatkowo naliczone koszty przesyłki. Dziękujemy za zrozumienie.