Najczęstsze pytania

 
 
 
 
 
 
Strona główna > Najczęstsze pytania
 
 
 

Częste pytania (FAQ)

 

Zamówienia


  • Jak  zamówić towar?

Najłatwiejszy i najszybszy sposób jest kontakt online przez nasz e-sklep. Jeśli nie wiesz lub masz problem techniczny, skontaktuj się z nami za pośrednictwem centrum obsługi klienta, które jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00.

  • Strój Hobby czy Profi?

Stroje z kategorii Hobby należą do ulubionych i polecamy ich wszystkim rowerzystom, którzy w ciągu roku jeżdżą ok. 3000 km. Spodenki Hobby 2015, 2016 oraz 2017 posiadają żelową wkładkę.

Odzież Profi to odzież oryginalna wykonana z najbardziej nowoczesnych materiałów.

  • Jak wybrać rozmiar

Przed każdym zakupem należy sprawdzić naszą tabelkę rozmiarów.

  • Według jakich norm podaje się wielkość produktu?

Rozmiary produktów podane są według norm USA.

  • Można w ramach jednego kompletu zamówić w innym rozmiarze koszulkę a w innym spodnie?

Tak, można.

  • Czy mogę zamówić koszulkę pomimo oferty?

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani ubraniem spoza naszej oferty prosimy wysłać na adres info@odziezdlakolarzy.pl taką prośbę a my postaramy się dostarczyć od naszych producentów wybrany przed Państwa produkt.

  • Kiedy otrzymam towar?

W przypadku, gdy zamówiony towar jest dostępny  w magazynie, wysyłamy go w następny dzień roboczy. Dostawa trwa standardowo 2-3 dni robocze.  Jeżeli towar hobby w potrzebnym rozmiarze jest niedostępny, czas dostawy wynosi zwykle 3-4 tygodnie.  W przypadku kompletów Profi  czas dostawy wynosi 8-12 dni.

Jeżeli zdecydują się Państwo na płatność przelewem, w celu przyspieszenia realizacji zamówienia prosimy przesłać potwierdzenie o dokonaniu wpłaty na nasz adres mailowy: info@odziezdlakolarzy.pl

  • W jakim przypadku nie ponoszę kosztów przesyłki?

Klient nie ponosi kosztów przesyłki w przypadku zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 249 PLN niezależnie od tego, czy płacą Państwo przy odbiorze, czy przelewem.

  • Czy można dokonać płatności przelewem lub kartą?

Tak, można użyć tego rodzaju formy płatności.

 

 

Reklamacje


  • Jak najlepiej zgłosić reklamację?

Zawsze należy wysłać wypełniony formularz reklamacji wraz z towarem na nasz adres. Dokładną procedurę reklamacyjną i warunki zgłaszania roszczenia znajdziesz tutaj.

  • Na jaki adres wysłać towar do wymiany/ zwrotu?

Przesyłkę prosimy wysłać na adres:

Frogman - 331 Cycling shop, ul. Bielska 63A, Cieszyn 43-400, Polska

  • Czy można wymienić towar?

Warunki wymiany znajdą Państwo tutaj.

  • Jeśli nie jestem zadowolony z zamówionego produktu, ile czasu mam na zwrot i kto ponosi koszty przesyłki?

Jeśli  zaistnieje taka sytuacja, mają Państwo możliwość zwrócić towar do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży, to znaczy: musi być w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi metkami, nie noszony i nie uszkodzony Więcej.    

 

Kupony rabatowe


  • Jakim sposobem wykorzystać kupon rabatowy?

    Wybierz towar, wsadź do koszyka a następnie:

  1. w prawym górnym rogu kliknij na obrazek kosza,
  2. w pole po lewej stronie wpisz kod rabatu,
  3. potwierdź przyciskiem Aktywuj kod (wartość rabatu zostanie momentalnie odliczona od sumy zakupu),
  4. zakończ zamówienie wciskając Do zapłaty.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja