Najczęstsze pytania

 
 
Strona główna > Najczęstsze pytania
 
 
 
  • Jak  zamówić towar?

Najprostszym i najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia on-line  poprzez nasz sklep internetowy. W przypadku pytań lub problemów technicznych mogą Państwo przesłać zamówienie także drogą mailową lub skontaktować się telefonicznie.

  • Strój Hobby czy Profi?

Stroje z kategorii Hobby należą do ulubionych i polecamy ich wszystkim rowerzystom, którzy w ciągu roku jeżdżą ok. 3000 km. Spodenki Hobby 2015, 2016 oraz 2017 posiadają żelową wkładkę.

Odzież Profi to odzież oryginalna wykonana z najbardziej nowoczesnych materiałów.

  • Można w ramach jednego kompletu zamówić w innym rozmiarze koszulkę a w innym spodnie?

Tak, można.

  • Kiedy otrzymam towar?

W przypadku, gdy zamówiony towar jest dostępny  w magazynie, wysyłamy go w następny dzień roboczy. Dostawa trwa standardowo 2-3 dni robocze.  Jeżeli towar hobby w potrzebnym rozmiarze jest niedostępny, czas dostawy wynosi zwykle 3-4 tygodnie.  W przypadku kompletów Profi  czas dostawy wynosi 8-12 dni.

Jeżeli zdecydują się Państwo na płatność przelewem, w celu przyspieszenia realizacji zamówienia prosimy przesłać potwierdzenie o dokonaniu wpłaty na nasz adres mailowy: info@odziezdlakolarzy.pl

  • W jakim przypadku nie ponoszę kosztów przesyłki?

Klient nie ponosi kosztów przesyłki w przypadku zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 249 PLN niezależnie od tego, czy płacą Państwo przy odbiorze, czy przelewem.

 

  • Czy można dokonać płatności przelewem lub kartą?

Tak, można użyć tego rodzaju formy płatności.

 

  • Jak najlepiej zgłosić reklamację?

Należy wysłać na nasz adres mailowy wypełniony formularz reklamacyjny (do pobrania TU). Szczegółowy proces reklamacji oraz warunki reklamacji  znajdą państwo tutaj.

  • Na jaki adres wysłać towar do wymiany/ zwrotu?

Przesyłkę prosimy wysłać na adres:

Frogman - 331 cycle shop, bł. ks. Jerzego Popiełuszki 28, 59-921 Sieniawka

  • Czy można wymienić towar?

Warunki wymiany znajdą Państwo tutaj.

  • Jeśli nie jestem zadowolony z zamówionego produktu, ile czasu mam na zwrot i kto ponosi koszty przesyłki?

Jeśli  zaistnieje taka sytuacja, mają Państwo możliwość zwrócić towar do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży, to znaczy: musi być w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi metkami, nie noszony i nie uszkodzony Więcej.    

  • Jak wybrać rozmiar?

Przed każdym zakupem należy sprawdzić naszą tabelkę rozmiarów. Rozmiarówka jest zaniżona, więc wskazane jest wybrać przynajmniej o rozmiar większy strój, niż zwyczajnie. Jeśli nie będą mieć Państwo pewności co do rozmiaru, nasi pracownicy chętnie Państwu doradzą.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja